неділю, 11 жовтня 2015 р.


Термін виконання завдання третьої зупинки завершується! Наступна зупинка у подорожі країною Школознавства – «Практична». Вам, шановні заступники, необхідно розробити нетрадиційне засідання педради з актуальних проблем: «Веб-квест як спосіб активізації навчальної діяльності учнів»,  «Дистанційне навчання як інноваційна педагогічна технологія», «Використання ІКТ в навчальній діяльності». Кожна група готує одну розробку засідання.  Чекаю на результати роботи до 19 жовтня 2015 року. Бажаю Вам успіхів!

(Давимока О. В., Молодожон Г. В.,
Марчук О. А., Семенюк І. В., Кобзар Л.М.)

Розробка  1.
Тема педради: «Використання ІКТ в навчальній діяльності»

Форма проведення:  інтерактивна ділова гра «Акваріум»

Мета:
1.     Познайомити вчителів з основами використання інформаційно-комунікаційних технологій.
2.     Створити  узагальнений  «професійний  портрет» сучасного, компетентного вчителя, готового до використання ІКТ в навчально-виховному процесі.
3.     Сформулювати мотиваційну, теоретичну та практичну готовність вчителя до створення інформаційного простору сучасного уроку та школи в цілому.

4.     Проаналізувати аспекти ефективності використання ІКТ на уроці, розробити шляхи підвищення якості навчально-виховного процесу.

5.     Поглибити знання педагогів про можливості використання мультимедійної технології навчання та мультимедійних засобів навчання.

6.     Обговорити переваги та недоліки використання ІКТ в навчанні.

7.     Створити умови для вияву і реалізації творчої індивідуальності вчителя, його компетентності, професійної майстерності.


Етапи проведення педради

І. Інформаційний.
Виступ директора.

Розробка 2.


Тема педради:
"Використання ІКТ в навчальній діяльності"
Форма проведення: "Акваріум"
Склад учасників педради: педагогічний колектив школи.
Мета:
1.Формування інформаційної культури педагогів.
2.Підвищення мотивації до використання ІКТ.
3.Формування уміння використовувати інформацію для самоосвіти, підвищення професійного рівня.

Етапи проведення
І Організаційний момент
Інформування учасників про послідовність роботи.

ІІ Ознайомлення з правилами спілкування
1.Будьте активні.
2.Умійте слухати.
3.Говоріть коротко і за темою.
4. Пропонуйте ідеї.
5. Співпрацюйте.
6.Проявляйте оригінальність.

ІІІ Вступне слово директора школи
Характерною ознакою сучасної освіти, складовою єдиного освітнього простору та невід’ємною частиною навчально-виховного процесу  в школі  стали інформаційно-комп’ютерні технології. І. А. Смольяннікова  вказує, що "сучасний фахівець в будь-якій галузі повинен володіти навичками використання інформаційних та комунікаційних технологій у професійному контексті". Читати повністю

(Янишина В. М., Головкова М. Ю., Маркітан Т. В.
Ліщук О. Г., Лопушанський М. О.)

Розробка засідання педагогічної ради

Тема педради:  "Веб-квест як спосіб активізації навчальної діяльності учнів".
Форма проведення: Тренінг
Мета:
1. Ознайомитися з видами веб-квесту, його структурою, етапами роботи, функціями та можливостями веб-квесту.
2. Розглянути перспективи активізації навчальної діяльності учнів шляхом використання веб-квесту.
3. Дослідити можливості застосування веб-квестів у сучасній школі.
Етапи проведення педради
І. Вступна частина
1.1  Привітання всіх учасників тренінгу.
Всі учасники вітаються по колу (при цьому вони не просто вітаються, а говорять один одному компліменти).
1.2.   Повідомлення  теми та  мети  педагогічного тренінгу.
1.3.     Написання   міні-листів   «Моє очікування».
Педагоги пишуть свої сподівання і очікування від запропонованої роботи.
1.4.     Повторення    з   учасниками тренінгу правил роботи в групі.
     Керівник тренінгу:  Для того, щоб наша сьогоднішня співпраця була цікавою та конструктивною, пропоную обговорити та прийняти такі правила роботи під час заняття. Читати повністю
(Лазуркевич О. М., Криворучко Т. М., Долібська І. В.,
Марченко Т. М., Ковтонюк Н. Д.)
Розробка засідання педради
Тема: «Дистанційне навчання як інноваційна педагогічна технологія»
Форма проведення: ділова гра.
 Девіз педради: «Знати більше, ніж я знаю сьогодні»
                                                                            В.Сухомлинський
Мета:
1.     залучити педагогічний ко­лектив до широкого дискусійного обговорення  питання: «Дистанційне навчання, як інноваційна педагогічна технологія»
2.     вивчити досвід Великої Британії, Канади  та США по впровадженню
       дистанційного навчання.
3. посилити мотивацію педагогів до самоосвітньої діяльності. 

Етапи проведення :

І.   Етап розробки - визначення мети, теми, проблеми.
ІІ.  Етап підготовки - вивчення теорії.
ІІІ. Етап засідання - обговорення; прийняття рішення.
IV. Етап післядії    -    виконання рішень.


План підготовки до педради

1.     Підготувати доповідь
2.     Ознайомити педколектив із доповіддю.
3.     Організувати попереднє обго­ворення доповіді в методичних об'єднаннях (класних керівників, учителів-предметників).
4.     Створити аналітичні групи для ділової гри
5.     Підготувати проект рішення педради.

  Хід проведення педради
І. Організаційна частина.

II. Виступ директора школи.
Дистанційне навчання (ДН) — освітній процес, у якому значна частина викладання здійснюється викладачем (або групою викладачів), віддаленим у просторі або часі від учня (або групи учнів).
Сучасне дистанційне навчання здійснюється в основному за допомогою технологій і ресурсів мережі Інтернет.Читати повністю
(Костинюк Н. І., Швець Н. М., Карташова  А. В.,
Соколюк В. І.)

Розробка засідання педради
Тема: «Дистанційне навчання як інноваційна педагогічна технологія»
Форма проведення:  Ділова гра
Мета:  Ознайомити педагогічний колектив одним із видів інноваційнихпедагогічних  технологій – «дистанційне навчання».
Весь процес організації педради-гри можна розділити приблизно на пять етапів:
I етап – розробка гри, складання сценарію, анкетування вчителів і учнів;
II етап - організаційний:
роз'яснення  учасникам гри метита змісту, ознайомлення їх із програмою та правилами, розподілення  ролей за бажанням, поставлення  конкретних задач, призначення та вибри експертів (журі), визначиння регламенту виступів.
III етап - розігрування ситуацій і пошук рішення всередині кожної групи.
IV етап - міжгрупова дискусія: виступ груп, захист ідей,  «відкритий мікрофон»;
V етап - підбиття підсумків: аналізуються й узагальнюються результати (це роблять експерти), приймається загальне колективне рішення. При оцінці гри експерти звертається особливу увагу на актуальність, реальність, оптимальність і оригінальність рішень;

Ролі: представник  міністерства, науковець, критик,  учитель, учень,  експерти (журі). Читати далі





Немає коментарів:

Дописати коментар